راهنمای خرید گوشی موبایل پرچمدار – شهریور ۱۴۰۱

بهترین گوشی‌های هوشمند بالارده و پرچم‌دار در بازه قیمتی ۱۱ تا ۵۰ میلیون تومان کدام هستند؟ در این بخش از راهنمای خرید گوشی موبایل پرچمدار دیجی‌کالا مگ، برگزیده‌ترین گوشی‌های بالارده بازار را برای شما معرفی و بررسی کرده‌ایم.

با اینکه این روزها، به خاطر وضعیت اقتصادی عجیب و نامتعادل بودن قیمت‌ها، قدرت خرید اکثریت مردم به گوشی‌های میان‌رده و حتی پایین‌رده کشیده شده، اما هنوز گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار جایگاه به خصوص خود را دارند و اقبال خوبی نسبت به این هیولاهای جیبی وجود دارد. در این بخش از راهنمای خرید بهترین گوشی‌های هوشمند دیجی‌کالا مگ، ما به سراغ بهترین گوشی‌های بالارده و پرچم‌دار بازار در بازه قیمتی ۱۱ تا ۵۰ میلیون تومان رفته‌ایم و به معرفی آنها و بررسی نقاط ضعف و قوت‌شان پرداخته‌ایم.

چند نکته‌ی مهم

  1. یک راهنمای خرید خوب، راهنمایی است که محصول را بررسی کرده باشد. ما هر یک از محصولاتی را که در لیست آورده‌ایم، به طور کامل می‌شکافیم و نکات مثبت و منفی آن را برای شما بازگو می‌کنیم تا درک بسیار بهتری نسبت به هر یک از محصولات داشته باشید.
  2. سعی شده در هر بازه‌ی قیمتی، بهترین گوشی‌ها بر اساس برند، سخت‌افزار و کارایی‌ انتخاب شود.
  3. قیمت‌های درج شده برای هر محصول از ارزان‌ترین تا گران‌ترین فروشگاه‌های معتبر بازار گردآوری شده است. به این معنا که شما می‌توانید محصول مورد نظر را از قیمت X تا Y در بازار پیدا کنید.
  4. معیارهای مهم ما در انتخاب گوشی‌ها بازدهی سخت‌افزاری، رم، صفحه‌ نمایش، حافظه داخلی و تکنولوژی‌های ارتباطی ۴G و ۵G است.
  5. با توجه به گسترش روزافزون تکنولوژی ۵G، سعی کردیم تا در هر بودجه‌ای در صورت امکان، گوشی‌های مجهز به ۵G را معرفی کنیم.
  6. تا جای ممکن انتخاب‌ها به صورت عادلانه انجام شده است. ما حتی برای هر رده، سه یا چهار گوشی هوشمند را در بازه‌های قیمتی ریزتر معرفی کردیم که گزینه‌های بیشتری پیش روی شما قرار داشته باشد.
  7. به طور حتم گوشی‌های هوشمند دیگری هم می‌توانند در هر کدام از بودجه‌های این راهنمای خرید وجود داشته باشند، اما بنا به محدودیت و ارائه‌ی سریع‌تر و بهتر اطلاعات، قالب راهنمای خرید به شکلی که می‌بینید، بهینه شده است.
  8. بازار گوشی‌های هوشمند مانند هر چیز دیگری در کشورمان، بسیار متزلزل و فاقد ثبات طولانی مدت است. حتما در صورتی که گوشی هوشمندی از لیست انتخاب کردید، قیمت روز آن را هم بررسی کنید.

فهرست دسترسی سریع

(با کلیک روی گزینه‌ها به بخش توضیحات بروید)

۱- سامسونگ گلکسی A73 | از ۱۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان

۲- اپل iPhone SE 2020 | از ۱۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان

۳- شیائومی ۱۱T Pro 5G | از ۱۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان

۴- موتورولا Edge 20 Pro | از ۱۴,۲۴۰,۰۰۰ تومان

۵- شیائومی ۱۲X | از ۱۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان

۶- سامسونگ گلکسی S20 FE 5G | از ۱۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان

۷- شیائومی پوکو F4 GT | از ۱۵,۳۵۰,۰۰۰ تومان

۹- شیائومی ۱۲ | از ۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۸- سامسونگ گلکسی S21 FE | از ۲۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۱۰- گوگل Pixel 6 5G | از ۲۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان

۱۱- شیائومی ۱۲ پرو | از ۲۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۱۳- هوآوی P50 Pro | از ۲۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۱۸- وان‌پلاس Pro 10 | از ۲۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۱۵- لنوو لژیون Duel 2 | از ۲۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان

۱۹- گوگل Pixel 6 Pro| از ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

 

 

۱۲- سامسونگ گلکسی S22 | از ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۱۷- سامسونگ گلکسی Z Flip3 5G | از ۳۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان

۱۴- سامسونگ S22 Plus | از ۳۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

۲۰- اپل iPhone 13 | از ۳۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۱۶- سامسونگ گلکسی S21 Ultra | از ۳۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۲۱- سامسونگ گلکسی S22 Ultra  از ۳۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۲۲- اپل iPhone 13 Mini | از ۳۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۲۳- اپل iPhone 13 Pro Max | از ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۲۴- سامسونگ گلکسی Z Fold3 5G | از ۵۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان


پرچم‌داران برنزی | ۱۱ تا ۱۵ میلیون تومان

در اولین قدم راهنمای خرید گوشی موبایل پرچمدار دیجی‌کالا مگ، به سراغ بازه‌ی قیمتی ۱۱ تا ۱۵ میلیون تومان رفته‌ایم. با اینکه از لفظ پرچم‌دار استفاده کرده‌ایم، ولی تعدادی از گوشی‌های این رده‌ی قیمتی عملا نام «پرچم‌دار» را یدک نمی‌کشند، اما به خاطر بازه‌ی قیمتی آنها و اینکه از قدرت سخت‌افزاری بهتری نسبت به بازه‌های قیمتی قبلی برخوردار هستند، در رده‌ی پرچم‌داران ما قرار دارند. البته، پرچم‌داران برنزی!

این رده مناسب چه افرادی است؟
  • اگر به دنبال حداقلی‌ترین مشخصات سخت‌افزاری گوشی‌های پرچم‌دار هستید.
  • اگر می‌خواهید خیالتان از اجرای بازی‌ها و نرم‌افزارهای متعدد راحت باشد و بودجه‌ی شما همین‌قدر است!
  • اگر به دنبال خرید یک گوشی موبایل آیفون با سخت‌افزار نسبتا جدید هستید.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A73

ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت | از ۱۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت | از ۱۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

نقاط قوتصفحه‌ ‌نمایش با کیفیت سوپر آمولد پلاس و ۱۲۰ هرتز دوربین‌های پرقدرت و باکیفیت  دوربین سلفی با کیفیت مجهز به جدیدترین رابط کاربری و نرم‌افزاری قدرت سخت‌افزاری مناسب و اجرای همه بازی‌های سنگین  مجهز به استاندارد IP68
نقاط ضعفنیاز به خرید یک شارژر ۲۵ وات شارژ ۲۵ وات! می‌توانست قیمت پایین‌تری داشته باشد عملکرد سخت‌افزاری به بازه قیمتی نمی‌خورد!

خرید سامسونگ Galaxy A73 از دیجی‌کالا

راهنمای خرید گوشی پرچمدار
تاریخ عرضهاردیبهشت ۱۴۰۱
ابعاد۱۶۳.۷×۷۶.۱×۷.۶ میلی‌متر
وزن۱۸۱ گرم
جنس بدنهقاب جلو از جنس شیشه
قاب پشت از جنس پلاستیک
دارای گواهی IP67 ضد آب و گرد و غبار
صفحه‌ نمایش۶.۷ اینچ
Super AMOLED Plus|  ۱۲۰Hz
رزولوشن تصویر۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل با تراکم ۴۰۷ پیکسل بر اینچ
سیستم عاملAndroid 12, One UI 4.1
چیپ‌ستQualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G (6 nm)
پردازنده مرکزیOcta-core (1×2.4 GHz Cortex-A78 & 3×2.2 GHz Cortex-A78 & 4×1.9 GHz Cortex-A55)
پردازنده گرافیکیAdreno 642L
حافظه رم۸ گیگابایت
فضای ذخیره‌سازی۱۲۸ گیگابایت
درگاه کارت حافظهmicroSDXC
دوربین اصلیسنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی عریض
سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض
سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو
سنسور ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق
فیلمبرداری ۴K@30fps, 1080p@30/60fps; gyro-EIS
دوربین سلفیسنسور ۳۲ مگاپیکسلی عریض
فیلمبرداری ۴K@30fps, 1080p@30fps
صدااسپیکر استریو
بدون جک ۳.۵ میلی‌متری
درگاه‌های ارتباطیUSB Type-C 2.0
شبکه‌های ارتباطی۵G، ۴G، ۳G، ۲G
تعداد سیم‌کارت۲
سنسور اثر انگشتدارد (زیر صفحه‌نمایش)
باتریلیتیوم-یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فست شارژ ۲۵ وات

گوشی جدید سامسونگ گلکسی A73 را می‌توان یک میان‌رده شبه پرچمدار تلقی کرد که به خاطر مشخصات ظاهری و داخلی بسیار بارز و باکیفیتش، ارزش خرید فوق‌العاده بالایی دارد.

صفحه‌نمایشی با ابعاد ۶.۷ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل از نوع سوپرامولد که توانایی نمایش ۳۹۳ پیکسل در هر اینچ را دارد. بهره بردن از پنل سوپر امولد در کنار مشخصات فنی، سبب شده تا عملکرد بسیار با‌کیفیتی را از این صفحه‌نمایش شاهد باشید. نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز هم سبب شده تا با صفحه‌نمایش روان و بدون لگ رو‌به‌رو باشید و از طرفی در اجرای بازی‌هایی با گرافیک بالا مثل کال‌آف‌دیوتی موبایل، کیفیت بهتری به نسبت صفحات‌نمایش با نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز شاهد باشید. Corning Gorilla Glass 5 هم از صفحه‌نمایش در برابر افتادن و ضربات احتمالی محافظت می‌کند.

سامسونگ Galaxy A73 5G به یکی از بهترین پردازنده‌های میان‌رده موجود در بازار، یعنی پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸G 5G شرکت کوالکام مجهز شده است. در این مورد باید بگوییم که Galaxy A73 5G به‌خوبی از پس اجرای بازی‌های حتی سنگین مثل کال‌آف‌دیوتی موبایل و آسفالت ۹ برمی‌آید و با حضور صفحه‌نمایش قدرتمند ۱۲۰ هرتز، تجربه گیم‌پلی بسیار جذابی را برای شما به‌همراه دارد.

در بخش سنسور‌های دوربین هم سامسونگ چیزی برای این گوشی هوشمند کم نگذاشته است. سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل سبب شده تا در نور روز خروجی تصاویر بسیار با‌کیفیتی را شاهد باشید که جزئیات با دقت بسیار بالایی نمایش داده می‌شود. این سنسور دوربین اصلی به قابلیت بسیار جذاب لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS مجهز شده است که لرزش‌های ناخواسته هنگام ثبت تصویر و فیلمبرداری را به‌خوبی حذف می‌کند و در نهایت خروجی بهتری را شاهد خواهید بود. لازم به ذکر است که لرزشگیر‌های فیزیکی اپتیکال به نسبت لرزشگیر‌های دیجیتال یا همان EIS عملکرد بهتری دارند.

یکی دیگر از نقاط قوت Galaxy A73 5G بهره بردن از سنسور دوربین فوق عریض (ultrawide) ۱۲ مگاپیکسل است که باید گفت چیزی کم از یک گوشی پرچمدار ندارد. سنسور دوربینی که با زاویه دید گسترده امکان ثبت تصاویر بسیار جذابی را برای مثال در طبیعت را به شما می‌دهد. باید بدانید که Galaxy A73 5G به یکی از قدرتمند‌ترین سنسور‌های دوربین فوق عریض در بین گوشی‌های هوشمند میان‌رده مجهز شده است.

دو سنسور دوربین ۵ مگاپیکسل از نوع ماکرو و سنجش عمق به ترتیب برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و کمک به ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره توسط سنسور دوربین اصلی در نظر گرفته شده‌اند. حضور سنسور دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل هم سبب شده تا در نور روز عملکرد بسیار خوبی را شاهد باشید و البته در نور شب هم عملکرد قابل قبولی دارد ولی نباید توقع حذف بالای نویز‌های موجود در نور شب را داشته باشید. اما نکته جالب توجه این سنسور دوربین سلفی همانند سنسور دوربین اصلی، توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت ۴K و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه است.

باتری با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت هم انتخاب مناسبی بود که به ازای هر بار شارژ صد درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) دو روز را در شرایط استفاده معمولی دارد. البته باید بدانید که متاسفانه این گوشی از داشتن آداپتور شارژر محروم شده است و باید آداپتور شارژر را به‌عنوان وسیله جانبی جداگانه خریداری کنید. اما توانایی پشتیبانی از فناوری شارژ سریع با توان ۲۵ وات را دارد.


گوشی موبایل اپل iPhone SE 2020

ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت | از ۱۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان

ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت | از ۱۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان

نقاط قوتجمع و جور، بسیار سبک و مقاوم در برابر آب عمر صفحه‌نمایش روشن با کنتراست بالا عملکرد عالی چیپ‌ست A13 اسپیکرهای استریو با صدای بلند بازگشت Touch ID و سرعت بالای آن قابلیت فیلم‌برداری در وضوح و نرخ فریم‌های متنوع با کیفیت عالی به همراه لرزشگیر اپتیکال و دیجیتال فوق‌العاده کاربردی به‌روزرسانی منظم iOS و پشتیبانی خوب اپل ارزان‌ترین آیفون با موجودی گسترده و کاربردی در بازار 
نقاط ضعفحاشیه‌های زیاد به مانند گوشی‌های قدیمی آیفون و طراحی قدیمی ظرفیت محدود باتری انتقال فایل از طریق سیستم iTunes ملال‌آور است شارژر بسیار آهسته ۵ واتی که شما را مجبور به تهیه یک شارژر ۱۸ واتی به صورت جداگانه می‌کند

خرید اپل iPhone SE 2020 از دیجی‌کالا

تاریخ عرضهاردیبهشت ۱۳۹۹
ابعاد۱۳۸.۴×۶۷.۳×۷.۳ میلی‌متر
وزن۱۴۸ گرم
جنس بدنهفریم از جنس آلومینیوم
قاب پشت و جلو از جنس شیشه
استاندارد ضد آب / گرد و غبار IP67
صفحه‌ نمایش۴.۷ اینچ
Retina IPS LCD
رزولوشن تصویر۷۵۰ × ۱۳۳۴ پیکسل با تراکم ۳۲۶ پیکسل بر اینچ
سیستم عاملiOS 15.2
چیپ‌ستApple A13 Bionic (7 nm+)
پردازنده مرکزیHexa-core (2×2.65 GHz Lightning + 4×1.8 GHz Thunder)
پردازنده گرافیکیApple GPU (4-core graphics)
حافظه رم۳ گیگابایت
فضای ذخیره‌سازی۱۲۸ گیگابایت
درگاه کارت حافظهندارد
دوربین اصلیسنسور ۱۲ مگاپیکسلی عریض
فیلمبرداری ۴K@24/30/60fps, 1080p@30/60/120/240fps
دوربین سلفیسنسور ۷ مگاپیکسلی عریض
فیلمبرداری ۱۰۸۰p@30fps
صدااسپیکر استریو
جک ۳.۵ میلی‌متری ندارد
درگاه‌های ارتباطیLightning
شبکه‌های ارتباطی۴G، ۳G، ۲G
تعداد سیم‌کارت۱
سنسور اثر انگشتدارد (قاب جلویی)
باتریلیتیوم-یونی ۱۸۲۱ میلی‌آمپرساعتی
فست‌ شارژ ۱۸ وات
شارژ بی‌سیم

هدف اپل از عرضه‌ی این محصول کوچک و جمع و جور، ترغیب افرادی با بودجه‌های محدود‌تر به ورودشان به اکوسیستم اپل و البته iOS بوده است. بالاخره به اولین عضو از خانواده‌ی اپل در راهنمای خرید گوشی موبایل پرچمدار دیجی‌کالا مگ رسیدیم. آیفون SE 2020، یکی از محصولات نسبتا مقرون‌به‌صرفه و جمع‌و‌جور اما قدرتمند کمپانی اپل است. اگر بخواهیم در یک جمله  از این گوشی تعریف کنیم، باید بگوییم که هر آنچه که شما از سخت‌افزار آیفون ۱۱ دیده‌اید را می‌توانید به صورت فشرده در SE 2020 مشاهده کنید.

صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی در ظاهری قرار گرفته که ما را به یاد دوران قدیمی‌تر آیفون می‌اندازد و به هیچ وجه حس یک گوشی هوشمند مدرن را القا نمی‌کند. حاشیه‌های بالا و پایین زیاد هستند و احتمالا برای کسانی که می‌خواهند از گوشی‌های امروزی که حاشیه‌های کمی دارند به آیفون SE مهاجرت کنند، کار راحتی نخواهد بود.

با در دست گرفتن آیفون SE 2020 اولین چیزی که حس می‌کنید وزن ۱۴۸ گرمی و بسیار سبک آن است. اپل جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را هم از این گوشی حذف کرده و فقط یک پورت لایتنینگ را روی این گوشی مشاهده می‌کنیم. با این حال اپل یک جفت ایرپاد سیمی با کانکتور لایتنیگ در جعبه قرار داده که از کیفیت خوبی هم برخوردار است.

وقتی آیفون X به بازار آمد، طراحی جدید اپل جایی برای دکمه هوم همیشگی آیفون نداشت اما حالا بعد از مدت‌ها در آیفون SE 2020 به همان دکمه هوم برگشتیم که نقش تاچ آیدی را هم ایفا می‌کند. سرعت و دقت این دکمه فوق‌العاده است و کارایی عالی در عملکردهای مختلف به خصوص بازکردن قفل گوشی دارد.

صفحه‌نمایش IPS آیفون SE 2020 وضوحی برابر با ۱۳۳۴ در ۷۲۰ دارد که تراکم ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ آن، یک خروجی نسبتا مطلوب و قابل قبول را ارائه می‌دهد. با توجه به این نکته که چنین وضوحی در یک صفحه ۴.۷ اینچی به کار گرفته شده است، احتمالا اپل می‌تواند تا حد زیادی توجیح‌مان کند.

تغییر بزرگ آیفون SE 2020 سخت‌افزار تغییر یافته‌ آیفون ۸ است. اپل هر آنچه که در دل آیفون SE 2020 قرار دارد را تغییر داده تا عملا با یک گوشی مدرن و پر قدرت روبه‌رو باشیم. این تغییرات بر پایه آیفون ۱۱ است و در دل هر دوی این آیفون‌ها، ما تراشه A13 Bionic را می‌بینیم که بر پایه لیتوگرافی ۷ نانومتری پیاده‌سازی شده است. در تست‌های انجام شده، آیفون SE 2020 ار لحاظ کارکرد پابه‌پای آیفون ۱۱ حرکت می‌کند و از پس هر عملکردی مانند برنامه‌ها و اجرای بازی‌های سنگین درست مانند آیفون ۱۱ بر می‌آید. حتی آیفون ۱۲ نیز که از تراشه A14 Bionic استفاده می‌کند، فقط کمی از آیفون SE 2020 قوی‌تر است.

اما نکته‌ای که وجود دارد این است که اپل حتی کمی هم از قدرت بازدهی آیفون SE 2020 کاسته است و دلیل اصلی آن، باتری ۱۸۲۱ میلی‌آمپر ساعتی درون این گوشی است. ظرفیت بسیار پایین این باتری در صورتی که سخت‌افزار آیفون ۲۰۲۰ بخواهد از تمام توانایی خود استفاده کند، به سرعت خالی می‌شود و اپل مجبور بوده برای حفظ تعادل میان قدرت و شارژ باتری، دست به چنین کاری بزند.

اپل در آیفون SE 2020 مقدار ۳ گیگابایت حافظه رم لحاظ کرده که یک گیگابایت نسبت به آیفون ۱۱ کمتر است. این کار هم قطعا به خاطر پایین‌تر آوردن هزینه و البته عمر بیشتر باتری بوده است. با این حال این ۳ گیگابایت رم کار خود را به خوبی انجام می‌دهند.

سخت‌افزار دوربین همان چیزی است که در آیفون ۸ دیده‌ایم. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، لنز شش عنصری و پوشش شیشه‌ای یاقوت کبود برای استحکام آن. اپل اطلاعاتی در مورد سنسور به طور دقیق نداده است اما فکر می‌کنیم که سنسور تغییرات نامحسوسی به خود دیده است. آیفون SE 2020 در تست‌های خود مقابل آیفون ۱۱ پرو مکس، آیفون XS مکس و آیفون ۸ پلاس قرار گرفت و توانست به خوبی با آنها رقابت کند.

کیفیت تصاویر در آیفون SE 2020 به لطف پردازنده پر قدرتش بسیار خوب است. دوربین آیفون SE 2020 تمایل زیادی به نوردهی دارد و از لحاظ کیفیت و جزئیات پابه‌پای آیفون ۱۱ و حتی نزدیک به آیفون XS 2018 عمل می‌کند. اما از آنجایی که فقط یک لنز عریض در پشت آیفون SE 2020 داریم و خبری از لنز تشخیص عمق نیست، عمق میدان در تصاویر این گوشی قوی خیلی جالب نیست.

در جلوی گوشی ما یک دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی را داریم که کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و می‌تواند به مانند هر آیفون دیگری، تصاویر سلفی خوبی را ثبت کند. با این حال استفاده از گزینه پرتره خیلی جالب نیست و شاید این دوربین برای ثبت تصاویر سلفی معمولی مفید‌تر باشد.

آیفون SE 2020 در بخش ضبط ویدیو فوق‌العاده کار می‌کند. این گوشی می‌تواند در تمامی رزولوشن‌ها و نرخ فریم‌های محبوب مانند ۴K@60fps، ۳۰fps, 24fps و ۱۰۸۰p@30/60/120/240fps ویدیوهای باکیفیتی را ثبت کند. لرزشگیر اپتیکال روی همه حالت‌ها کار می‌کند و در همه ویدیوهای ۳۰ فریم بر ثانیه تثبیت‌کننده سینمایی در کنار گستردگی دامنه پویا کار خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند.

دوربین بیشترین کارایی خود را در رزولوشن ۱۰۸۰p و هر دو نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم نشان می‌دهد. جزئیات زیاد است و محدوده دینامیکی عالی است. ویدیوهای ۱۰۸۰p ضبط شده با این گوشی را می‌توان یکی از بهترین نمونه‌ها در تمام گوشی‌های هوشمند بازار دانست. لرزشگیر اپتیکال و سینمایی در تمام وضوح و نرخ فریم، هم در دوربین اصلی و هم دوربین سلفی بهترین عملکرد ممکن را دارند.

در آخر هم به باتری ۱۸۲۱ میلی‌آمپر ساعتی آیفون SE 2020 می‌رسیم. شما می‌توانید آیفون SE را با شارژر قدیمی ۵ واتی، شارژر ۱۸ واتی Pro یا هر شارژر USB-PD شارژ کنید. آیفون SE همچنین از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند که یک مزیت برای آن محسوب می‌شود.

آیفون SE با یک دوشاخه شارژر معمولی ۵ ولت ۱ آمپر عرضه می‌شود که در ۳۰ دقیقه، یک باتری کاملا خالی را ۲۷ درصد شارژ می‌کند و برای شارژ کامل به ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد. ما همچنین آیفون SE را با شارژر ۱۸ واتی آیفون ۱۱ پرو آزمایش کردیم که در نتیجه، باتری خالی SE 2020 در ۳۰ دقیقه حدود ۵۷ درصد پر شد و برای شارژ کامل حدود ۱۰۰ دقیقه زمان برد. حجم پایین باتری آیفون SE 2020 به خاطر سایز کلی آن قابل توجیح است. با یک بار شارژ کامل می‌توانید ۱۳ ساعت وب‌گردی کنید یا ۹ ساعت ویدیو ممتد تماشا کنید. در حالت آماده به کار هم می‌تواند ۵۹ ساعت دوام بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت در واتس اپ