مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 7

1.680.000 تومان

ناموجود

ضمانت اصالت کالا

ارسال اکسپرس

شیائومی ورژن جدیدی از دستبند های سلامتی خود را با نام می بند 7 عرضه کرده است. خیلی از علاقه‌مندان به تکنولوژی و ساعت های هوشمند، بدون شک اسم مچ‌بند Mi Band را از کمپانی Xiaomi شنیده‌اند. می بندهای هوشمند با توجه به قیمت‌ پایین و امکانات بسیاری که دارند، جایگزین مناسبی برای ساعت‌های هوشمند هستند.

رنگ بندی می بند 7معرفی شیائومی می بند 7

واضح‌ترین تغییر در می بند 7 صفحه نمایش بزرگتر نسبت به مدل های قبلی سری Mi Band است. اگرچه صفحه نمایشگر این مچ بند هوشمند ظاهر بیضی شکل و قرص مانند خود را حفظ کرده است اما با اندازه نمایشگر 1.62 اینچ، 25% نسبت به مدل نسل قبلی خود بزرگتر است و این امکان را می دهد که اطلاعات بیشتری را در یک نگاه مشاهده کنید. این صفحه نمایش از نوع از نوع AMOLED و دارای رزولوشن 490 در 192 پیکسل است.

ساعت هوشمند می بند 7امکانات ورزشی Mi band 7

همانطور که میدانید دستبندهای سلامتی شیائومی در حوزه تناسب اندام و ردیابی سلامت عملکرد بسیار قوی‌ای دارند و در نسل جدید مچ بند هوشمند شیائومی به نظر می‌رسد که این ویژگی‌ها قرار است بیشتر و کامل‌تر هم شود. مچ بند هوشمند می بند 7، حالت اندازه گیری برای مصرف کالری، 120 حالت ردیابی ورزشی با روال‌های معمولی مانند دویدن، شنا، دوچرخه سواری، یوگا، پیاده روی و موارد دیگر دارد. همچنین با تجزیه و تحلیل تمرین‌های ورزشی که انجام می‌دهید، نکات و ترفندهایی برای کاهش چربی به شما ارائه می‌دهد. این داده‌ها شامل اطلاعاتی مانند حداکثر So2، دوره های استراحت پیشنهادی و نکات تمرینی ایمن است.

مشخصات می بند 7

همچنین چهار گزینه جدید تجزیه و تحلیل داده های ورزشی را برای اندازه گیری بار تمرین، زمان ریکاوری، حداکثر اکسیژن مصرفی و اثرات تمرین هوازی/بی هوازی پیشنهاد می کند.

ساعت هوشمند می بند 6، سنسور ضربان قلب در زمان انجام ورزش‌های سخت، عملکرد دقیقی ارائه نمی‌داد که این مورد در نسل جدید رفع شده است و خوانش ضربان قلب در هر دو حالت استراحت و ورزش عملکرد دقیقی دارد.

صفحه نمایش می بند 7ظرفیت و طول عمر باتری

ساعت های هوشمند شیائومی همیشه طول عمر قابل توجهی دارند.نسل جدید مچ‌بند هوشمند شیائومی 7 نیز از این قاعده مستثنا نیست. باتری 180 میلی آمپری استفاده شده در این دستگاه تا 14 روز بدون نیاز به شارژ قابل استفاده است. براساس تجربه ای که کاربران از استفاده مدل های قبلی دارند، شرکت شیائومی این‌بار به وعده خود در مورد طول عمر باتری عمل کرده است. البته استفاده از امکانات ورزشی گوشی و ویژگی‌های نظارت بر استرس مصرف بالایی دارند. اما حتی در صورت استفاده از این برنامه‌ها تا یک هفته نیازی به شارژ بند جدید شیائومی نخواهید داشت.

تصاویر پس زمینه می بند 7

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 7”

18%
ناموجود
4%
ناموجود
1.100.000 تومان
5%
ناموجود
595.000 تومان
13%
ناموجود
995.000 تومان
5%